Saturday, 23 July 2011

║♥ nasi kerabu ♥║

sebelum puasa ni ingat nak buat nasi kerabu.. tu pun sebab poktik aznie nak sangat makan nasi kerabu.. maklumlah mengandung anak sulong... alang-alang dah buat.. takkan nak buat sikit-sikit jadi kena la buat lebih.. boleh ajak orang lain sekali... ma pulak tak boleh datang minggu depan.. so kena la buat sendiri... tapi tak pe anak dara ramai.. soh je dorang tido kat  sini.. pastu pakat buat ramai-ramai... so kalau sape-sape rasa nak datang... datang je la.. semua dijemput... boleh memeriahkan suasana...

No comments:

Post a Comment